Aktualności
26 września '21

Warsztat Aktorski - Szymon Nygard!

Warsztat Aktorski - Szymon Nygard!
Dzisiaj na uczniów klas taneczno-teatralnych Międzynarodowej Szkoły Mistrzostwa Sportowego "Edukacja i Sport" w Łodzi czekała nie lada gratkaNaszych licealistów odwiedził na zajęciach sam Szymon Nygard - NYSKA studio. Aktor znany między z występów w łódzkich teatrach oraz w polskich serialach telewizyjnych.
 
Szymon Nygard to aktor teatralny i telewizyjny. Instruktor zajęć aktorskich. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej we Wrocławiu. Współzałożyciel aktorskiego duetu artystycznego NYSKA studio. Współpracuje z Teatrem Muzycznym w Łodzi, Teatrem ARLEKIN im. Henryka Ryla w Łodzi, Teatrem Piccolo w Łodzi, Teatrem XL z Warszawy.
 
Praktykujący w zakresie aktorstwa i reżyserii uczestnik rozmaitych warsztatów aktorskich i
 
projektów artystycznych. Posiada certyfikat opiekuna artystycznego lecz przede wszystkim ogromną pasję do eksplorowania zajęć aktorsko-teatralnych w charakterze instruktora. Inicjator wielu autorskich kursów aktorskich m.in CIAŁO – RUCH – GEST – TEKST czy PROJEKT AKTORSKI SZYMONA NYGARD BRYGADA - realizowanych w wielu kulturalnych instytucjach czy placówkach miasta Łodzi (Teatr ARLEKIN, Teatr Muzyczny w Łodzi, Poleski Ośrodek Sztuki, ŁDK, Centrum Artystyczne PACZKA). W duecie NYSKA studio lub solowo coraz częściej zapraszany do prowadzenia okazjonalnych warsztatów w całej Polsce m.in. Young Stars Camp; Zokinazoli; Teatr Fundamentum & Face To Face - F2F . Uwielbia pracę z ludźmi/grupami w każdym wieku – dając i czerpiąc co może. Ciężko mu nie wejść w prowadzone zajęcia na 100% (ten typ tak ma). W pracy warsztatowej stawia na intensywny ruch zderzany z próbą maksymalnego zdyscyplinowania ciała. Próbę organicznie rozkręconej emisji głosu. Dba o dobre nawyki oddechowe. Wierzy, że zmęczone ciało i intensywnie rozgrzany umysł zaczyna działać twórczo i nieprzewidywalnie. Z swoich grup stara się tworzyć organiczne Z e s p o ł y. Jako aktor o specjalizacji lalkarz – poszerza myślenie uczestników o możliwości kreowania na scenie za pomocą siebie (ciała) czy przedmiotów/rekwizytów (więcej niż ‘ja’ - jako postać lub użycie koca - jako koca).
Wstecz